24. 1. 2013

YOUTUBE channel

Určitě víte že déle jak tento web mám youtube kanál Evzuu Shy fantasy Na kterém jsem už od 11. dubna roku 2011.
Nejprve jsem tam dávala spíše svá osobní videa a občas i video jak se nejčastěji líčím,.
Po nějaké době mě to chytlo a začala jsem natáčet častěji videa určená pro vás.. Jako tutoriály a jiné. 

Zatím se mi nasbíralo na webu přes 70 odběratelů a pro mě jako pro obyčejného puberťáka je to velký úspěch.. Vím že je tam spousta lidí, kteří mají tisíce odběratelů, ale někde se musí začít :) Jsem vděčná za kteréhokoliv odběratele jak na YOUTUBE tak zde na WEBU.. Děkuji že mě podporujete.. 
Plníte mi můj sen :)

DĚKUJI!

2 komentáře:

  1. určo se kouknu na tvůj kanál :)

    OdpovědětVymazat
  2. fuuu tak to ti v dobrom zavidim :) ja som uz tolkokrat skusala natocit video ale kamera ma doslova neznasa :/ :D takze mozno si aj ja raz splnim moj maly sen :D urcite si pozriem videa :)
    pozyvam ta na moj blog: http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu