23. 3. 2013

Poděkování mé lásce

Mým odběratelům jsem poděkovala :)
Teď mému příteli, bez kterého bych nemohla pro vás vytvářet nové a nové články.


Miláčku,
Moc ti chci poděkovat za to, že tady pro mě jsi, že jsi pro mě velkou podporou a že stojíš při mě.
I když mnohokrát nemáš důvod se mě zastávat, tak se mě zastaneš a vím, že by jsi mě jen tak neodhodil.
Vážím si každé tvé přítomnosti a každého obejmutí. Vážím si toho, že mě podporuješ v mé tvorbě, a že mi kupuješ ty blbiny k recenzování (za co ti pak nadávám, že si nemáš utrácet :D ) věřím v to, že né každý kluk by byl tak ochotný a obětavý jako jsi ty.
Jsi človíček, který mi dělá neustálou radost, a na kterého jsem pořád moc pyšná.
Jsi moje šikulka.
Nikdy nebudu litovat toho, že jsem zrovna s tebou.
Za chvilku budeme spolu už rok a abych řekla pravdu, byl to nejlépe využitej rok v mém životě.. Bez tebe bych nebyla tam, kde teď sem.
Děkuji!
Miluji tě!


Miláček mě kreslil


2 komentáře:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu