26. 5. 2013

COLORAMA

Ahoj. Došel mi další balíček od Výrobce L'oréal a tentokrát s Novinkou COLORAMA Meibelline NY.
Tento balíček mě naprosto nadchl. Vybrali vše přesně pro mě.
Balíček obsahoval:
3x Oční stíny COLORAMA (Made in ITALY)
3x Lesky na rty COLORAMA (Made in FRANCE)
3x Laky na nehty COLORAMA (Made in FRANCE) 
1x Tvářenka COLORAMA (Made in ITALY)



Jako první bych vám představila tyhle tři oční stíny první má odstín 305, je jemně růžový.
Druhý stín ze kterého jsem naprosto nadšená je v odstínu 605 Zlatavý. Je krásně sytý, ale proto, že je třpytivý, tak se trosku práší.
Třetí stín je 809 Modrý. Je jemně třpytivý a taky se malinko práší, ale za tu krásnou intenzitu barev stojí za to.


Další bych vám představila laky.
Vážně je vybírali přesně pro mě..:D
Z barviček jsem nadšená a krásně se s nimi pracuje. Co více dodat? jsou hezky syté a výrazné.
Laky jsou v odstínech: Fialový 67, Zlatý 108 (Ten mě nadchl nejvíce a krásně se hodí ke zlatým stínům) a poslední Žlutý 749.


Další tady máme tři lesky na rty.
Jsou pěkně zbarvené (na rtech) a vypadají vážně dobře.
První odstín je Růžový se třpytkami 273.
Další dva odstíny mi jsou nejblíže a jsem z nich nejvíce nadšená a to z odstínu rudého 377 a nenápadného Nude 475. 


Poslední je tvářenka v odstínu 301.
Ikdyž se na tvářenku podíváte (asi né na této fotce, protože to zde není moc vidět) Tak působí naprosto ideálním odstínem, ale když ji chcete nanést na obličej, tak je velmi nenápadná, což je skvělé pro lidi, kteří se nechtějí moc zvýrazňovat a jen lehce naznačit lícnice a tvářičky, ale pro mě je moc světlounká a tak jsem si ji muselá dát v silnější vrstvě.

Jaký máte vy názor na tuhle Novinku? Už jste ji vyzkoušeli? Mě opravdu nadchla a nebojte se.. To, že jsem něco dostala zdarma nijak neovlivňuje názor.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu