15. 6. 2013

Paletka se Rtěnkami


Dneska, když jsem měla dlouhou chvíli, tak mě napadlo, co takhle si předělat rtěnky a využit tak starou paletku a získat více místa v kufříku?!

 Jako první jsem si vzala svou starou, rozbitou paletku a zbylé stíny jsem rozbila.
Paletku jsem pořádně očistila, aby v ní nezůstaly nečistoty a pořádně vysušila.
 Pak jsem si nachystala Příborový nůž, rtěnky, zapalovač a ubrousek.
Z rtěnky jsem uřízla příborovým nožem potřebný kus a zapalovačem nahřála, aby se mi se rtěnkou dobře pracovalo.
 Změklou rtěnku jsem namačkala do prvního políčka a pořádně uhladila. Postupně přidávejte rtěnku podle potřeby a takhle to udělejte u každé rtěnky zvlášt.
Teď jen dáte přes rtěnky ubrousek, vyhladíte je a dáte do ledničky aby vám rtěnky ztuhly a pak se vám s nimi dobře pracovalo. a Máme HOTOVO!




12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To je jedině dobře.:D Ono je těžké v poslední dobře něco vymyslet...:)

      Vymazat
  2. Super nápad, jak dlouho to trvalo? Přijde mi, že to musela být docela piplačka, nebo aspoň v mém provedení by byla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji..:) jsem ráda, že se líbí.
      Celé to trvalo asi 20 min.. přesně nevím.. šlo to celkem dobře.:) jen se musí ty rtěnky roztopit tak akorat aby nebyly moc tekute a ani ne moc tvrde, pak se s nimi totiž špatně pracuje.
      Vážně to není nic těžkého..:) co ti bude čouhat, tak nožem oddělaš..:)

      Vymazat
  3. Skvělý nápad, ale asi by mi bylo líto těch rtěnek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč líto? :D vždyt je pořád máš akorát v jiným tvaru a Evžuu je stejně nanaší štětečkem takže tak :)

      Vymazat
    2. Antivist | ©ChelseaMitchell: Máš pravdu.:) mě tech rtěnek líto vážně být nemusí.:) já když líčím, stejně musím používat štěteček, takže pro me je to lepsi takhle.:)

      Vymazat
  4. nesnáším když mám rtěnky v tomhle stavu, pokaždé si zapomenu štěteček a mít umatlané prsty od toho? ne díky:-D jinak ten návod je ake úžasný , nenapadlo by mě to.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja ty rtenky takhle nemám hlavne jen pro sebe, ale i pro ty co líčím.:) když líčím musím použít tak či tak štěteček kvuli hygienickým důvodům..:)

      Vymazat
  5. ja som si tiež robila taku paletku ale len so štyroma farbami ale ja som rúže dala do vrchnakou od skleneních flaší potom som ich uplne rozpustila a vliala ich do tej paletky dala do chladničky a hotovo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu