7. 8. 2013

Evzulka má opět ofinku + Dnešní makeup


Ahoj.:) Už se mi zastýskalo po ofině a tak jsem sáhla po nůžkách a ofinu si po hooodně dlouhé době zastřihla.
Sice v těchto horkách to není moc sranda, ale stýskalo se mi a příteli to udělalo radost.
No a když jsem se ostříhala, tak jsem se rozhodla rovnou i vyfotit, aby jste se mohli podívat na výsledek mé práce.
A po dlouhém přemýšlení s líčením, jsem vykutila líčení oranžové s fialovou.


Už dlouho se mi v poličce válí tyhle pseudo dredy a tak jsem si je na focení přidělala k vlasům a večer si je opět sundala (chtělo by jich to mít víc)


No a tady je líčení.. Jak se vám líbí? u okolí celkem sklidilo úspěch, tak mě to mile potěšilo a nakoplo.


Jak se vám líbí fotky?

3 komentáře:

  1. nic v zlom ale tie pseudo dredy su hrozne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta ofinka Ti moc sluší :) a to líčení je bomba! Hodně odvážný, ale moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ofina (i když tomuhle já říkám patka:D) ti sluší, ty dredy se mi taky nelíbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu