24. 9. 2013

DIY: Čepice s Hroty


Nazdarek mí milovaní. Tak jak se vám daří? dnes mám pro vás velmi až hloupý návod jak jsem si zdokonalovala mou černou čepičku. No a jak jinak než Hroty, že ano?! Před asi s měsícem jsme je konečně s přítelem objevili v jedné galanterii (za rozumnou cenu), tak jsem si vzala 20 velkých hrotů a 10 malých.
Postupně je budu k něčemu stále přidávat, tak uvidíme co mě s nimi napadne.:)
No a teď k postupu.


Nachystáme si:
1. Jednobarevnou čepici
2. Hroty, pyramidky
3. Nit podle barvy čepice
4. Jehlu s malým očkem
5. Pravítko plus křídu či vatovou tyčinku s bílým očním stínem


Jako první si naplánujeme jaké hroty a v jakém pořadí . Já jsem si je dala na štřídačku, tak že jsem začala malým a tím taky skončila.
Dohromady jsem použila 4 malé a tři velké hroty. 


Sami si vyberte jaká vzdálenost se vám bude líbit. Já si vybrala 3 a pul centimetru, protože když jsem dala dva centáky, tak mi to přišlo na sebe namačkané a když moc od sebe, tak zkrátka divné. No znáte to :D


No a postupně jak už jsem psala, tak jsem na střídačku všechny hroty poctivě přišila. Snažte se je co nejvíce přišít, přece jen kdo ví. Co když ji budete mít v Tašce nebo se o něco zachytíte.


Snažila jsem se to pořád vyrovnávat a myslím, že to dopadlo velmi dobře. Co vy na to říkáte? já mám hroty v oblibě už strašně dlouho a tak jsem měla radost, že jsem je konečně někde našla.
Navíc mi spousta lidí čepičku chválilo, tak mě to i hodně potěšilo.
Jinak Mám zase jiné vlasy :D Nebojte bude článek. Mějte se moc hezky a těším se na vaše názory, ale myslím, že na tomhle nejde snad nic zkazit :)


Jakpak se vám líbí? Co vy a hroty, pyramidky?

10 komentářů:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu