10. 9. 2013

Kdopak měl asi narozky?


Ahoj !!! Tak v pondělí 9.9. jsem měla 18. narozeniny.!
Nejsem zrovna nějaký buřič a tak jsem to oslavila v poklidu s těmi co mám ráda, ale oslavovat se bude nejspíše až tento týden o víkendu, protože jsem bohužel na internátě.
V neděli před odjezdem na intr mi naši chtěli popřát. Původně jsem čekala jenom nějakou bonbošku, protože jsem dopředu k narozeninám dostala foťák, který měl být zároveň i k vánocum (k těm co teprve budou :D).:)
No a nakonec mě potěšilo, že mi maminka koupila lak na vlasy, kterého není nikdy dost, spoďáry :D pyžámko a bonbonieru. :) Od tatínka jsem jak jinak dostala dortík, který jsem bohužel zapomněla vyfotit a nějaké ty penízky. Se sestrou sme byly spolu nakoupit něco hezkého a já si vybrala kalhoty (což je pro mě velký nezvyk) a modro-šedou košily. Od jednoho brášky jsem dostala taky nějaké ty penízky a snad ještě něco o víkendu dostanu.:D


To jsem ale co? to se mám.:D Vážně jsem s tím nepočítala a tak mě to moc potěšilo. S přítelem jsme to oslavili hlavně tak, že jsme byli spolu, protože i on měl narozeninky 2.9. a měl 22. narozeniny.
Jinak by se vám chtěla pochlubit tím, co jsem si za penízky pořídila. V NY jsem objevila naprosto parádní Kšiltovku, do které jsem se hned zamilovala :D Poznáte ji hned na obrázcích. Má na sobě nápis BAD HAIR DAY. Je to jednoduchý nápis, ale myslím, že i tak zaujme :)


Pak sem si pořídila další čepičku na kterou si pak budu přišívat hroty a pak brýle, které jsem dlouho nemohla sehnat, protože mi nikdy žádné nesluší :D A po asi pěti letech jsem si konečně koupila Nutellu.
Uvidíme co si ještě pořídím, ale snažím se utrácet za věci co budu opravdu potřebovat :)


 No a abych se pořád tak neradovala, tak v ten den kdy jsem měla narozky, tak byla na internátě naposled má spolubydlící Gabča a tak jsme se pořádně (ve vší počestnosti) rozloučily (a dostala jsem od ní bonbonieru :D).


A Nakonec mé první pivo, které jsem si pořídila uplně legálně.:D to prostě nejde nezdokumentovat :D :)


Ještě se vám chci omluvit, že teď až tak moc přidávat články nebudu, protože na začátku roku je toho strááášně moc, ale budu se snažit aby vás blog stále bavil a vy se na něj rádi vraceli.¨

Tak a to je zatím vše.:) Mějte se moc hezky a užívejte života!!

Mám vás ráda! Děkuji, že jste se mnou!

8 komentářů:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu