18. 9. 2013

STUDIO Paletka zapečených stínů


Mám pro vás recenzi na tuhle skvělou paletku 10 zapečených očních stínů s Obřím zrcátkem.
Paletku naleznete na stránce www.elfkosmetika.cz ve dvou odstínech NYC & California (já vlastním NYC)
Paletku mi zaslala má kamarádka z Kanady, takže to bylo další potěšující překvapení. (jak zjišťuji, tak za poslední dobu dostávám spousta kosmetiky a spousta vymoženin)
Jak jsem se dívala na stránku, tak ji prodávají za 274 korun.


Slyšeli jste už někdy o zapečených stínech? Já popravdě až do teď ne. Něco jsem si přečetla a rozdíl je v tom, že je můžete nanášet i s vlhkým aplikátorem/štětcem pro lepší pigmentaci a navíc stíny obsahují výtažky z jojoby, růže, meruňky, slunečnice a hroznů. Měly by tedy hydratovat a vyživovat pokožku. Zajímavé nemyslíte?
Paletka sice malinko práší, ale které třpytivé stíny ne že? Já nejraději tyto stíny nanáším prstem nebo navlhčeným štětcem, protože když ho chci nabrat ne moc pevným štětcem, který je trochu tvz. rozvětvený, tak se práší a nic nenaberu.
Hrozně dlouho jsem chtěla nějaké pořádné třpytivé stíny, které nebudou mít třpytivou jen vrchní vrstvu a pak pod ní klasický stín. No a tak mi tahle paletka udělala opravdu radost. Vždy jsem se divila, kde se takové stíny berou a díky bohu už ji shánět nemusím.


Na stránce ELF se dočtete:
10 nádherných barev. Hedvábně jemné zapečené oční stíny mají sytou pigmentaci pro výrazné líčení. Tyto dlouhodržící třpytivé barvy můžete používat jak za sucha, tak na mokro pro maximální efekt. Nabízí neskonalé množství kombinací pro různé styly líčení.

Složení:
Mica, Talc, Bismuth Oxychloride, Ethylhexyl Palmitate, Paraffinum Liquidum (mineral oil), Dimethicone, Magnesium Aluminum Silicate, Tocopheryl Acetate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Rosa Canina (Rose Hip) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Ultramarine Violet (CI 77077), Manganese Violet (CI 77742), Ferric Ferrocyanide (CI 77510), Tin Oxide (CI 77861), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Blue No.1 Lake (CI 42090).


Na ukázku tady máte stíny popořadě aby jste si dokázali udělat představu o pigmentaci.
Bohužel na fotkách to až tak vidět nejde, protože nevím proč, ale pořád se mi nedařilo to nafotit :)


Tak co na paletku říkáte?


3 komentáře:

  1. waw!! poviem ti, že ešte jeden článok od nejakej blogerky o ELF kozmetike a idem do toho aj ja, nejako to frčí teraz ten ELF.. paletka je nádherná, tiež stále zháňam trblieavé tiene ktoré nebudú lesklé len na povrchu, tak vlastne si mi dala tip ;)mohla by si sa nejako nalíčiť s nimi, nejaký tutorial urobiť a ty si výrazný tip, určite by si vymyslela niečo originálne :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že paletka je určitě super.:) Ale je vážně lepší ji nanášet prstem nebo navhlceným steteckem.:) Jinak není problém líčení vytvořit.:) jak budu doma z internátu a nezapomenu na to.:D tak se do toho pustim.:) Jinak je to pravda s tou elf kosmetikou, ze je za posledni dobu hodne diskutovaná, ale zrovna já si ji neobjednávám.:D sem ten typ člověka, kterému se nechce utrácet za poštovné.:D takže kdyby mi ty paletky od elfu nekoupila kamarádka, tak je ani nemam..:)

      Vymazat
  2. Tuhle paletku mám doma, objednávala jsem si ji ještě s dalšíma věcma z elfu když byla akce poštovné zdarma nad 500, mám verzi NYC a bílej stín už skoro celej vypotřebovanej, protože když vstávám v 5, tak se mi fakt nechce se nějak složitě líčit a ten bílý hezky "otevře" oko, jinak se stíny jsem spokojená, ale používám štěteček (taky od elfa, naprosto boží) a práší teda dost no.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu