22. 10. 2013

SUMMARY - Září

Ahoj Lidičky.
Tak mám pro vás konečně! Článek summary za Září :)
Pořád jsem se k němu nemohla odhodlat a nebo mi nešel na internátě internet, ale nakonec mám článek tady ikdyž s velkým zpožděním.
Nezapomeňte, že fotky nejsou popořadě :)

 
1.    9.Září jsem měla 18 let :)
2. Samozřejmě začala škola a my konečně až ve třetím ročníku začaly dělat líčení :) Tak vždy si svuj výtvor vyfotím :) ZDE
3. Já a mé spolubydlící :) Bohužel jedna už odešla :((
4. No a já :D Trošičku jsem si hrála a tahle fotka mi příjde vtipná, tak se zde s vámi chci o ní podělit


1. Moje úžasná neteřinka :3 a Ten krásný pocit, když za vámi přijde neteřinka a řekne vám, že si taky kreslila po nožičce jako vy a že jak bude velká, tak bude taky tak kreslit a natáčet videa a dávat je na počítač a pak je vám pouštět 
2. Můj přítel! Byli jsme spolu v kině na Šmoulové 2
3. Opět s mou láskou
4.No a já a jak už víte, jsem zzačala trošku jinak nosit vlásky :)


1. Změnila jsem barvu z červené na tmavě fialovou. Více mých foto ZDE
2. Focení s Míšou a fotografkou Mitchell ZDE!
3. Focení se slečnou Adrienn :) Fotila jsem a líčila sama a snad se fotky budou líbit! ZDE!
4. Fotila jsem mou nyní bývalou spolubydlící  ZDE!


1. Večerní a upršený pohled z mého internátu
2. Můj vysící plakát v internátovém pokoji (dělá mi tu příjemnou společnost :3)
3. Mí rodiče byli na hříbkách

Jak se vám tento summary článek líbil?

2 komentáře:

  1. tenhle typ článků mám ráda, je to zas něco jiného.. a super fotky!

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda.:) Děkuji ti :) Hlavně, že se líbí .:3

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu