5. 11. 2013

FANTASYOBCHOD.CZ = Spolupráce


Ahoj! chtěla bych vás informovat o spolupráci mezi mnou a fantasyobchod.cz
Obchod znám už velmi dlouho, protože jsem si u nich objednávala latex a lepidlo na umělé vousy atd.
S již zmíněným latexem jsem nad míru spokojená. S latexem jsem vytvářela Zombie makeupy a Masku Vlkodlaka. Latex mi nevytvořil žádné alergické reakce a dobře se sním pracuje. Prodává se po litru za 229 korun a mám ho už hrozně moc dlouho, na to jak moc sním pracuji. Nelituji toho, že jsem si latex z této stránky objednala. = Tekutý Latek Klik!


A teď blíže k tomuto balíčku. Mám v plánu vytvořit v co nejbližší době sérii makeupů
Lesní Elf, Temný Elf, Upírka a další. No a v tom mi pomůžou tito skvělí pomocníci.
Od všeho můžete čekat videa a snad i spousta fotek. To vše by mělo začít tento víkend. Teď ještě čekám na čočky a clip in vlasy a jde se na to.
a Za tyto pomůcky hrozně moc FANTASYobchod.cz děkuji. Doufám, že i oni budou se spoluprací spokojení.
V balíčku sem našla vše o co jsem je poprosila.
Upíří zuby, Lepidlo na zuby, Elfí uši, Umělou krev a krásné naušničky, ze kterých jsem uplně unesená.
Tohle všechno a i víc byste i vy mohli nalézt na jejich e-shopu. Pokud máte rádi fantasy, tak vše co hledáte bude určitě tady.


Jak můžete vidět, tak Uši i naušničky jsem už vyzkoušela. Uši krásně padnou a když se dobře zadělají latexem i makeupem, tak vypadají vážně dobře.

A co se týče FantasyObchodu?
Najdete zde Knížky, Tématické hry  (podle známých seriálů a filmových sérií), Makeupové doplňky jako Jsou již zmiňované Elfí uši, zuby atd, Pak kostýmy, doplňky, přívěsky, šperky, repliky z filmů a další. To vše v Fantazy tématu.
Je zo první internetový obchod zaměřený čistě na LARP a FANTASY v České Republice.¨
Více se dočtete zde!

Elfí Uši ZDE!
Upíří Zuby ZDE!
Lepidlo na Upíří zuby ZDE!
Umělá krev ZDE!
Naušnice ZDE!


Znáte tento E-Shop? Máte s ním zkušenosti? jaké? Jaký dojem na vás udělal?

4 komentáře:

  1. Páni :o o tomto shopu jsem jeste neslysela. fakt super. na makeupy se tesim. moc ti ty ousky slusí!

    OdpovědětVymazat
  2. Tie uši sú super úplne ako by boli tvoje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Waw uši vyzerajú vierohodne, ako keby si bola origoš elf ;) Naušničky sú velmi pekné... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu