6. 11. 2013

Řasenka BIG EYES = Maybelline


Na zrecenzování jsem dostala tuhle řasenku, kterou určitě už všichni znáte.
Musím říct, že v poslední době jsem si řasenky od Maybelline NY hodně oblíbila a dělají mi vážně radost.
Big Eyes mě hodně překvapila a nedám na ni dopustit. Řasy krásně rozčeše a už celkově celá řasenka je mi hodně sympatická


 A co má řasenka splňovat?
Během chvilky opticky větší oči s perfektně nalíčenými řasami
První řasenka od Maybelline New York s dvojitým kartáčkem na horní i dolní řasy dokonale nalíčí a zvýrazní každou řasu. 
Horní větší kartáček maximálně nadzvedne horní řasy, zatímco dolní mikro kartáček zachytí i sebemenší spodní řasy pro dotvoření 360° efektu.
Vlastnosti:
360° efekt pro objem,
patentovaný dvojitý kartáček,
lift-up kartáček (spirálovitý tvar rozevře řasy směrem nahoru a ven, rozevírá horní část řas),
spodní kartáček (zachytí a pokryje každou řasu bez zašpinění pokožky, rozevírá spodní část řas),
inovovaná formula obsahuje 10% polymer pro dlouhotrvající nadzvednutí řas.

Výsledky:

oči působí rozevřenějším dojmem,
nadzvednuté horní řasy, plné spodní řasy.

A můj Názor?
Jak už jsem psala, tak řasenka patří teď mezi mé nejoblíbenější.
POdle mého, řasy krásně rozčeše a tvz. nařasí a když to moc nepřeženete, tak řasy neslepí.
Nápad s mini kartáčkem je geniální, protože už kolikrát jsem měla problém se dostat do koutků řas, kde mám řasy hodně zohnuté a klasický kartáček se tam nedostal a i tak, klasický kartáček vám řasy neudělá tak hezké jako tento mini. 
Nejprve jsem si musela ale zvykat na to jak řasenku držet, protože vždy jsem řasenku špatně chytla a místo toho abych držela část se štětečkem, tak jsem držela nádobku. :D
Ale to je to nejmenší. 
Dojmy mám z ní velmi dobré a i mé spolužačky, které si musí pujčovat snad vše, si ji pochvalovaly :D


Tady máte porovnání .
Bohužel, na fotce to nevypadá tak dobře jak ve skutečnosti. Snad si i tak uděláte sami představu o téhle řasence



Jak se vám řasenka líbí? Jaký dojem udělala na Vás?

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu